Kömmerling – brend budućnosti

Naš novi Kömmerlingov logo prikazuje prirodne elemente kao što sunce i voda u apstraktnom obliku i oblikuje kružni proces . Tople boje predstavljaju život, nove početke i budućnost.

Kömmerling – brend budućnosti

Dr. Peter Mrosik, Vlasnik i CEO, profine Group

Kömmerling – brend budućnosti
Danas za sutra – to je ono što predstavlja naš brend Kömmerling.

“Živjeti odgovornost znači štititi budućnost. Naš cilj je održivi ciklus za visokokvalitetne PVC proizvode. Danas razvijamo prava rješenja za svijet i generacije sutrašnjice.

Kao odlučni i ambiciozni poduzetnici, imamo snage i volje dosljedno donositi pozitivne promjene.

Ne želimo biti samo pioniri, želimo biti i uzori. Za sve koji se, poput nas, osjećaju jednako posvećeni i ravnopravni ovom velikom zadatku.
Djelovati danas i donositi ispravne odluke za sutra – to je ono što radimo. To postaje vidljivo vanjskom svijetu kroz potpuno novi izgled brenda u novom dizajnu, s novim logom i sloganom.

Today For Tomorrow (Danas za sutra) – to je ono što predstavlja naš brend Kömmerling.”

Želimo se više kretati.
Kömmerling se zalaže za održivost i kružno gospodarstvo. Imamo jasan stav i viziju koju prenosi naša nova komunikacija brenda. Cilj je: želimo napraviti veliku razliku – i kod naših kupaca i na cijelom tržištu.
Želimo postići najbolju kvalitetu prozora s minimalnim ekološkim otisakom uz pravednost i odgovornost.
To je ono što Kömmerling predstavlja.

Naša misija.
Posvećeni smo proizvodnji revolucionarnih proizvoda izrađenih od
PVC-a s holističkom održivošću.

Naš pogled.
Održivi ciklus za visokokvalitetne PVC proizvode.

Kömmerling – brend budućnosti

“ Živjeti odgovornost znači štititi budućnost. Naš cilj je održivi ciklus za visokokvalitetne plastične
proizvode. Danas razvijamo prava rješenja za svijet i buduće generacije.”

Dr. Peter Mrosik, Vlasnik i CEO, profine Group

Dobrodošli u živahan, emotivan svijet brendova.
Naš novi brend dobio je više od samog novog izgleda.
To je izraz naših misli, osjećaja i djela. Zalaže se za naše značajne vrijednosti održivosti i stvara ono što definira velike robne marke: pozitivne emocije.

Modernije i u duhu vremena?
Ovi površni argumenti, koji su usmjereni samo na izgled, nikada nisu bili namjera našeg novog logotipa i dizajna. Umjesto toga, željeli smo stvoriti vidljivi znak koji odražava naš unutarnji stav i fokusira se na ponovno pozicioniranje.

Logo koji zrači prirodnošću
Naš novi Kömmerling logo prikazuje prirodne elemente kao što su sunce i voda u apstraktnom obliku i poprima kružni oblik. Tople boje predstavljaju život, nove početke i budućnost.

Dizajn koji se razlikuje
Korporativni dizajn također je revolucionaran za Kömmerling. Elementi koji definiraju dizajn su novi svijet slika i boja, kao i jezik dizajna sa zakrivljenim linijama. Ovim neovisnim vizualnim elementima brend Kömmerling razlikuje se od konkurencije u komunikaciji.

Slogan koji pokazuje stav
Novi slogan čini tematsku i emocionalnu poveznicu novog nastupa. On sažima poruku brenda i usmjerenje koje Kömmerling zastupa u tri riječi: DANAS ZA SUTRA (Today for tomorrow).

Kömmerling – brend budućnosti

Naš novi brend dobio je više od samog novog izgleda. To je izraz naših misli, osjećaja i djela.

S vizijama za uspjeh.
Postavili smo si cilj uskladiti cijelu našu tvrtku s budućnošću u kojoj vrijedi živjeti. Shvaćamo održivost kao holistički zadatak i ne razmišljamo
samo o ekologiji, već i o društvenim i ekonomskim zahtjevima.
Svojim proizvodima i proizvodnim procesima štitimo klimu.
S našim recikliranjem uzor smo za inteligentne cikluse recikliranja. I našu društvenu odgovornost za društvo i ljude shvaćamo ozbiljno.
Sve to zajedno funkcionira i čini nas onim što jesmo. Ostvarit ćemo svoje vizije i biti uspješni.

Nova marka Kömmerling
“Bio bih sretan ako dijelite naše vrijednosti i zajedno ćemo učiniti svijet održivijim za buduće generacije. Znam da su to velike riječi i još veći napori.
Ali tko drugi to može ako ne mi zajedno? Samouvjeren sam i optimističan.
Prema našem novom sloganu: Danas za sutra.”

Dr. Peter Mrosik, Vlasnik i CEO, profine Group