Temeljna ideja održivosti je da buduće generacije imaju iste pogodnosti i životne perspektive kao i mi u današnje vrijeme. Taj cilj se postiže samo ako održavamo osjetljivu ravnotežu između zaštite okoliša, ekonomije i socijalnih dostignuća. Doprinos KÖMMERLING-a u ovim nastojanjima ogleda se u energetski efikasnim proizvodima koji štede energiju, korištenju bezolovne tehnologije u svim procesima proizvodnje te reciklažnom inteligentnom konceptu.
U nastojanjima daljnje optimizacije ovih vrijednosti, razvojni tim inžinjera je razvio najnoviju generaciju proizvoda s manjim utroškom materijala, ali i boljim svojstvima zahvaljujući mnogobrojnim tehnološkim inovacijama od kojih izdvajamo inteligentni dizajn komora. Na taj način čuvamo prirodne resurse a istvremeno stvaramo iznimno konkurentan proizvod. U skladu s navedenim principima, tvrtka KÖMMERLING je pokrenula kampanju orijentiranu ka dva najvažnija principa na ovom području u
današnje vrijeme: održivost i korporativna društvena odgovornost. Što zbilja znači odgovornost? Tri teme pokrivaju tri osnovna područja: environmental protection, economic activity and social commitment. KÖMMERLING je već dugo i jako dobro pozicioniran po pitanjima ekologije i ekonomičnosti. Nastavljajući tim tempom, sada podižemo i korporativnu odgovornost na novu komunikacijsku razinu. Pogledajte što stoji iza našeg slogana ““!